Lycklig!!

Hejsan!

Ja vad ska ja säga om denna vecka. ja inget har föändrats eller jo trivs bara mer och mer  med gruppen som jag går med på kursen! i går ons efter allt gick vi till en pubb tog ett,två glas öl och bara snackade skit kul och trevligt var det!!

Idag har jag hunnit tvätta, sökt jobb,gått i skolan eller kursen + spelat biljard med Natalie,Petter och Robban! Skit trevligt och skoj var det! Mer sånna kvällar ska bli av tycke ja! ;)..

Ja och just nu tar jag bara det lugnt ska ta en sovmorgon sedan ska jag träffa Mette som har kommit hit och hälsa på över helgen! SÅ imorgon fre ska jag Mette,Syrran Mimmi Anna-Zara och vem vet aknske fler gå ut! vi ska försöka hitta en krog med dans golv för dset är ju det som är roligast!! hihi!

Ja pinsamma grejer händer vel jämt mig men just nu har det inte vart nå större frar.. Men för säkerhetens skull.. PEPPAR PEPPAR TA I TRÄ!! :p.

ja nu ska ja sova men vi ses hörs! samma tid (säkert) samma sida(förmodligen) samma namn(troligtvis) ha ha hade puss <3<3<3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0