Trött fast gla!

Hejsan!

Ja vad man är gla nu lite trött efter en fredags kväll med tokig, rolig, konstig,skrattande människor! 
 
I grå fick ja även träffa Mette som jag jobbat med på öland det var mycket trevligt och se henne! Träffa hennes kompisar också..
gick ialf ut. Först skulle det bara vara jag och syrran och Anna-Zara men Mette blev det sedan och sedan en massa folk + min goa vän Petter som går i min kurs kom också vi ff hos mimmi ja Petter och Mimmsi :P. trevligt! såg på Amerikan Home Video's på ett sett kan man aldrig lessna på dessa hamma klipp som när folk skämm,er ut sig mm.:P. JA sedan ialf skulle vi till en kille som Mette kände som ja hade ätit lunch med och de andra Mette och Hennes kompis Roberto.
Ialf skulle vi dit på ff hos en kille innan vi skulle till en natt-klubb som Mettes kompis hade "typ" fixat vi alla såg fram emot det men så klart ballade ur.. lite ilskna miner blev det.. Inge mer med att prata om det för det var ändå inge kul till senare. Då jag och Petter går från denna kaous till att möta Mimmi och Anna-Zara som va på väg för att komma in med oss i denna klubb. Vi går i regnet sedan träffas vi på en gata där tjejerna står innanför en telefon kiosk för att inte vbli blöta av regnet.. För så klart regnar det också!

Ialf så till slut åkte Vi jag mimmi och Anna-Zara till en pub MEdans Petter åkte hem vi brudar fortsatte och vi träffade även Issa.
Vi stod i en kö till inträde till en 23årig pub. Jag står först i kön och börjar prata med vakten fixar ialf så att alla vi 3kommer in galant!

sedan tar vi en cider som är till mig hihi.. och 3 öl syrran bjussade! TAck siss!!
sedan står vi i ett rum med bort och stolar bakom oss hörs en kill eller fler (brudar kom och sätt er här).. Vi tittar och självklart allt för att sätta sig plus att de var mycket trevliga. så under resten av kvällen snackade vi med dom och med varandra vid 3 tiden då stället stänger åker vi hem till Mimmi och AZ:P. 

kom hem åt upp tacoset som mimmi och ja hade lagat till tidigare denna dag.. Mycket gått! mm...

ja så vi få se vad som händer ikväll.. kasnke blir att man bara tatt lugnt åxå vem vet.. eller går på ett café, sitter i en krog/pub tar en drinck eller tvättar sover äter sover... få se.. :P.

ha det så gått ialf så hörs vi senare

<3<3<3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0