TRIVS MED ALLT!!

Hejsan!

Ååå är så lycklig nu för tiden vet inte vad det är eller jo förra veckan fixade jag matte A fatta vad skööönt! jag har hållt på med denna elendiga matte ända sedan 1:ring. och nu är det ÄNTLIGEN klart! ja så här var samtalet mellan mig och min älskade matte lärare Laila..

(jag nonii skriver in de sissta som behövs på papperet)

Laila- Så nu var vi klar!

Nonii- Va vadå klar?

Laila - Ja med matten!

Nonii- VA klar klar?? (chokad)

Laila- Japp, Du har fixat det Antonia

Nonii- VA, JA jag har gjort klart matten!

Laila- ja grattis!

Nonii- ååå Laila jag är klar! (kramar Laila hårt och börjar grina)

Nonii- Tack, tack så mycket du har varit bäst!

Laila- du ha vart så duktig Antonia!

(de kramas och gråter, sedan kommer Ellen och Josefine andra lärare)

E/J- Grattis Antonia (kramar mig)

Nonii- Tack, tack!!

Ja åså fortsatte de typ med grina och skratta!!!!

sedan ha ja även fixat SV:an och jag fick Ett G där men på muntligt ha ja fått MVG och VGplus! så det har varit jätte kul! Plus att alla är så underbart snäll med mig Viki,Snuff,Moa,Natta, resten av tjejligan.. Familjen lärarna!

Det som även har vart stort är att jag har flyttat 2vån upp till en mycket mindre lght. Men mysig! det tokiga är att jag har ingen dator.. Men då undrar ni hur ja då kan skriva hemma hos mig ... JO jag har fått låna en av skolans dator speciellt till mitt PA. Som jag även skriver för fullt i nu på kvällarna så att den bli klar på tis den 19 maj. 

Den 18 maj mån ska jag fresten åxå åka till stckholm å gå på en audition på Sundbybergs folkhögskola med mina systrar förhoppnings vis med Mimmi åxå så de inte bara bli jag och Jejje men det är kul det åxå! och snällt framför allt att de kan ge stöd och skjusa mig dit!!

I helgen så grattade vi även Mimmi hon fick ett presentkort som var att hon skulle hoppa fallskärm på 3000km på 35sek och gissa va hon gjorde hon ringde genast efter hon fick kupongen. Det var som sammanlagt som var med och betalade hennes present var typ ca:20 pers mycket kul och Jag och Jessica är mycket tacksamma för det!

Det var ett litet jobb att få alla att vara med och få till ihop alla pengar till presenten MEN vi fixade det! det var även jag som kom på det rolliga med att hoppa fallskärm från början bara så att ni vet det.. (drygar mig)......

ja så Mimmi ringde direkt till dom som har de här hoppet då så hon kommer sen till alla oss oc h berättar att hon ska hoppa imorrn altså på sön! så ja hon hoppade på söndagen på 3000km upp och föll i ca:35sek! var såå häftigt att se men var nog mycket coolare att hoppa!!

På lördagen även så sov jag över i hudik och vi systrar såg på video filmer på oss sen vi var små altså från då mmm oc h pappa gifte sig till Jessica föddes. Mimmi,jag till då mimmi fyllde 10år .. Då vi var på gran canaria mm...Det var jätte mysigt att se filmerna speci tisammans med tjejerna!! och Marcus som fick titta med åxå! Ha ha ha...

HAr även idag den 13 maj haft skolfotto de va skoj alla var så vackra och stiliga man känner värkligen att snart är det slut! :(.. men det var mysigt åxå!! 


Förra året en härlig bild!

ha tyvärr inga bilder men det kommer antagligen senare!

Just nu sitter jag och väntar på Mosan fö vi ska gå på Bio och bara mysa på!!

så hade!
 
å var lyckliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0