Packning på G!

Hejsan!
ja nu va det dags! shit va tiden går fort!.... Nu har jag nästan en fyllt resväska med en massa grejer. Jag har även vart och köpt lite fika också som jag kan ha med på färden! just nu ligger resväskan berve mig och sängen. Och den sissta tvätten hänger alldeles breve mig också. Jag kan fortfarande inte fatta att jag ska åka bort och jobba.. Och att det är imorgon. Nä inte alls!

Idag förstod jag först att det facktiskt är jul på G. När jag gick från hemköp hemmåt går jag förbi kyrkan. Det såg så mysigt ut där inne med alla ljus och sången som hördes ända ut! Jag bara stod där utanför vid vägen och hörde på jul psalmerna, som de sjöng inne där. Det känndes nästan som om man bara skulle gå in och lyssna. Men hur såg man ut på en skala 0-10 då..Men det får bli nån annan gång! Så ja julen är här, så mysigt!

Jag undrar just nu om jag har allt jag ska ha med mig?! Jag tror det ialf! Jag har även köpt skvaller tidningar mm. I en tidning Ellen tror ja att det var. Fick jag The Holliday filmen. Den är så mysig så direkt när jag kom hem började jag se den. Och det var första gången jag fällde en tår. Jag tror facktiskt att jag ska se på den igen nu innan jag lägger mig. Eller jag tar på den här inne i sovrummet med datorn så kan jag somna till den! Imorgon blir det en rolig dag eller ialf en resande dag så vi hörs senare då jag kanske sitter på ett tåg eller buss! .. eller nått oväntat kanske ett flygplan?!! ... ja vi får se!

 Hade <3

 //Nonii vs. Antonia Olsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0