Sovande dagen!

Denna helg lör började jag jobba kl:18 slutatde kl:03.30 inga dåliga timmar!

Så söndagen blev inte mer än att bara sova, sova, sova. På eftermiddagen då jag var klar vaken gick ja och köpte lite mat på hemköp. Tur att man får lite dricks så att man kan köpa nudlar. Sedan såg jag på den lånade filmen från Kohtala Trans Formers villket är en bra film att se om man vill komma bort lite från vardagen. Men efter den slog det sig att man var i sitt lilla bo och hade jätte tråkigt!
Så vad gör man när man är uttråkad?!

JO som jag gjorde,jag sökte på google på mitt eget namn som är Antonia Olsson. Det kom fram en massa grejer ja som att att jag är med på fejan= facebook, att ja va med i en estetiskteater i 3an, att ja va med i en annan i 9:an, och jag finns i några av mina kompisars bloggar. Ja hjälp då det trodde jag inte. Jag var med i 3sid kickningar. Ganska kusligt att det fanns så mycket om mig och säkert för många fler. sjukt egentligen.. Ja så, så det tillbringade jag i typ 1h sedan blev det min nya serie You're Beautiful en koreansk jätte bra serie! Fick så klart veta att den fanns av Mosan! Min egen nyhetskanal mm.

Ja så nu måndag så gick jag upp kl.7.30 jobbade från 8-10 men nu ha de blivit att ja ska tibax kl.12.  Så vi ses senare!

KRAMAR//NONII


Kommentarer
Postat av: aamanda

sånt e läskigt, man är så synlig på internet liksom

2009-11-23 @ 12:06:26
URL: http://dotteralberta.blogg.se/
Postat av: aamanda

tack så mycket :)

2009-11-26 @ 09:34:42
URL: http://dotteralberta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0