¨Mycket händer!

Hejsan!
Ja så nu var det fredag igen då! som vanligt har mycket hänt i mitt liv och andras som Mimmi min syrra t.e.x. hon har flyttat till en 2:a med sin kompis Anna-Zara och villken fin 2:a det är så fin. Nytt altihop och då menar jag ny spis, ny fläkt, nya skåp mm. Ja Vem skulle inte vilja bo där!

Hann även prata med Jessica i mob igår på väg hem från kursen. Tog bara några dagar eftersom att vi går om varandra tidsmässigt! när jag börjar min kurs slutar hon jobbet när jag slutar kursen nattar hon Max. Ja så som det ska vara, har fullt upp med sina liv! villket jag tycker är skönt och höra för då är man inte ensam och känner sig utanför!

Jag har även hunnit prata med MOsan och blir jämt glad när jag pratar med henne, så full av liv och lite tokig! Hoppa ialf att hon kan komma hit ner eller nåt!
Anna har jag också pratat med men mer på facebook eller msn, har hänt att jag pratat med henne i hem telefonen då Moa har sovit eller varit i badet! Men altid kul och prata med henne också!

Ja vad mer har hänt!?

Pappa kanske ska komma ner villket är ett +! Hoppas bara att han håller på det nu då. Annars blir det kanske till vinter vi ses, innnan jag börjar jobba.

JO jag har även blivit medlem i filmcafe.se en jätte bra sida för skådespelare och en massa andra som tycker om att arbeta inom film!

Så nu ska jag gå och träffa MImmi på stan hon skulle titta på nått som hon ville ha. FÅr se om det bara var nbått eller om det blir nå mer :).
Får även se om jag har nått i min hand mer än min väska!

Blir nog bara att ta lugnt i kväll känner inte för nå utgång. Men kul och skönt att bara se på film också!

Så, så länge ha en trevlig helg och vi ses!

Kramis <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0