Seg dag!

Hejsan Hoppsan!

aau

Idag söndag har det varit en slapp dag har värkligen inte gjort nått!...
Men det har varit skönr kan jag lova! Sov ialf hos Mimmi-C och Anna_Z i lör till idag och fick en massa roliga komentarer kl:4 på lör natt/sön morgon efter attd e vart på nollning!
Jag däremot har tagit det lugnt kollat på film, film ,fiiilm!

NU när jag kom hem till Idris vid 18tiden fick jag veta att han skulle ha gäster eller ha sina polare här!
Det är ju så att han fastar äter ju inte på hela dagen fören kl:8- tiden på kvällen muslim!

Fick en massa mat och go var den! Maten var typ "kos-kos soppa" och sedan kyckling med ris och bönor,svamp,banan med curry. Ja inte alls så mycket svensk mat som jag är van vid. Så kul att testa på andra mat rätter och smaker! mycket trevliga killar var det också! Under kvällens gång satt vi mäst vid datorn och kollade på youtube klipp! bloopers,joke, mm..
Det var mycket kul!
Och sedan jag ska laga mat nu på fredag som kommer håll tummarna för min skull att maten kommer att smaka bra!!

Imorgon blir den kurs igen Calle Flygare längtar så att börja!
SÅ imorgon blir det till och plugga lite till på min monolog OCH scenerna som vi fick i ons!


Har även försökt att få tag på Anna För hon ska ju vara här nere nu men tråkigt nog så kommer vi nog inte hinna träffas...


fg
God Natt och kram på dig Moa min vän!
<3<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0