Super Duper glad idag!

Hejsan!!

Idag har det varit en sådan dag då man bara njuter av livet!
Inget speciellt har hänt bara att jag känner mig lättad, fri, glad!

Kursen har bidragit med lite om varför jag är så gla! Jag tror att det hände något idag när jag spelade upp en scen kändes som ett litet skal har kommit bort från mig. Ett som jag har kämpat med men att det börjar lätta för mig nu med vissa saker!
Tror även att det kan bero på att ja känner mig trygg med mig själv!

Kommer värkligen sakna Calle Flygare. Man utväklas så i denna kurs och träffar så många trevliga människor!

Har även blivit Plus-medlem nu på filmcafe en bra sida!
Roy hjälpte mig lite om hur det funkar åså skit bra, tack!

Nä hure ni,ni nu ska ja äta lite kvälls fika så ses vi imöra! kramis

<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0