Ljusare TIDER!

Äntligen!

SOLEN Har kommit till Stöten!!! :P:

Hejsan Mår mycket bättre än det senaste inlägget!
Har äntligen blivit "frisk" och mår top notch!

för ca : 2 veckor sedan hade vi på jobbet Personal fest. Temat var Rymd tema. Det var jätte kul alla hade värkligen gått in i temat! Till och med Bakstage var pyntat med rymd! 

Jag klädde ut mig till Miss Rymd och Jessica som min Liv vakt! :p 

Den kvällen är oförglömmlig!  ;)

sedan dessa veckor har jag bara njutit av det fina vädret och bara  uppskattat allt som är här! 

Har även åkt slalom fö andra dagen! ida åkte jag med Jessica och det var Top Notch!


Nu ska jag sova!! 

Ps: Ha en bra Alla Hjärtans DAG! <3<3 <3XOXO



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0