Hosta, slem, snorig + nyttig?!!

Hejsan!

Just nu sitter man hos Jessica, hon ser på 10 orsaker att hata dig serien och jag  sitter vid hennes fötter och surfar lite på nätet!

Idag vaknade jag Kl:12 av att vara jätte hungrig och jätte ont i halsen. Nu hela veckan ha ja hostat med en riktig ret hosta. Mycket jobbigt! 
Så i ons fick jag låna eller ta lite från Jesscias recept hostmedecin. Det som var det dumma med den var att det var etanol mm i den så jag som skulle ha vit vecka blev snarare en snurrig och illamående. På torsdagen då ja skulle jobba mådde jag inge vidare taket snurrade, kall svettades och var allment dålig. Men som tur va fick ja sluta vid 20.30 tiden. Somnade direkt när jag kom hem!

Efter den dagen ha ja inte tagit mer av denna hos medecin även om min hals skule behöva och så att jag skulle kanske sova bättre istl för att hosta hela nätterna långa!

Men annars denna vecka ha vi rört på oss ganska mycket ändå!
I ons åkte Jag, Jesscia, Hanna, Frida och Niklas skidor (det var jätte kul) Även mer backar har öppnat nu så det var kul. Lite läskigt var det att det var tjock dimma men när man åkte mormors störtlopp så var det helt OK! efter all skid och bräd åkning gick vi fyra tjejer och badade. Mycket härligt och trevligt!



skidor


Efter all åkning och baddanded åkte vi hem såg på film och sedan fixade vi till oss till en utekväll på Tipit!
Ja däremot tog det lugnt och orkade knappt hänga med men var trevligt ända att bara sitta på en fotölj och lyssna på live musik!

lknl



Frida; Hajen och Hanna!






Nu i dag Lördag börjar jag och Emil Kl:15.30 öppnar Lyan Kl:16 då börjar även Jessica och Peer.  Igår fredag hade vi mycket folk Peer och Emil slutatde vid 20 tiden tro ja. Ialf var det kul att servera eftersom man hade helatiden bord att gå till!  Vid 23.30 slutade vi och istl för att gå ut på natt klubben Bakstage åkte vi hem och såg på en film osm jag hade (Private Benjamin) en mycket rolig film. Vid 3 tiden i natt somnade jag då alla andra kommer hem fulla efter att ha festat på Bakstage. Men somnade ganska fort ändå! 

Nu snart ska ja fixa till mig Jessica ha även somnat så ja ska nog gå till mig en sväng! :P...


Hade så bra!!  

Kommentarer
Postat av: Moa

Ethan Peck i 10 orsaker att hata dig serien är ju ashet :D:D



Hoppas allt fortfarande går bra och att du ha roligt!!!

2010-01-23 @ 19:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0