Nog med vissa saker!

Hejsan!


Denna helg fredagen framför allt!
Har ja börjat att kanske förstå att ja måste ta det lugnare med natt ute livet! I fredags hade ja Hanna och Jessica ff här på senja 1. Vi pratade drack och hade underbart kul! sedan åkte upp till Bakstage och festade vidare uppe på nattklubben. Jag var på topp denna kväll men kanske åxå lite på för mycket på topp notch.. (hm) Och som sedan ledde till en jätte jobbig bakfylla nästa dag lördag!!

ajajj




sss


När man är här och lever här blir det mästa dels bara Jobba, Festa, Jobba, festa osv...  
Jag ska försöka att skärpa mig med det onyttiga ätandet, drickandet och sittandet vid dator och tv. 


Helt sjukt egentligen att inte en ända kväll här på Senja är nycktert det finns alltid någon som vart ut och festat. Det vanligaste dagarna är att gå ut är: 

Måndags-klubben Nästan (all) personal går ut! det är även live band som spelar på tipi!!
Tisdag (njae)
Onsdag (jodå)
Torsdag (jodå)
Fredag(JA) Fredagen är värst eftersom att nattklubben är öppen och nästan alla går ut då som jobba här! Plus folk som kommer åxå altså gäster. 
 Lördag: (helt OK) Men inte som fredagen.
Södag:(jodå)(njae) förbereder hellre till måndagen.


Så om man ser de dagar med en linje under det är typ dom dagar man gått ut på här från Senja mäst!
Men som sagt det ja ska försöka undvika är att gå ut för mycket och istl spara min dricks ti nått annat!

Har redan idag börjat att gyma och imorrn ska ja och Jesscia dit igen! Äter även  frukost som är mjölk och kräm.  Känner även att man ska kanske försöka få nån slaggs 2010 strand mage i sommar!!(hahaha)


Jag har för annat att berätta att jag vill jätte gärna träffa min syster son Fabian som kommit till familjen! <3 vill bara pussas och mysa med han. Och sjklart med Min lilla Max åxå!

Få se om ja kan åka hem i februari när ja ha fått lön. Beror på om det blir mycket folk som kommer mm. Annars bli de int fören April. Villket låter mycket dryyykt! ...



Jag vill också säga igen GRATTIS Anna Kohtala min VÄN önskar att ja vart hemma och gett dig en jätte stor födelsedags kram!

(och en stoor kram ti MOSAN)
hbu



Jag trivs här mycket bra annars har fått bra kontakt med Jesscia och vi är mycket lik varandra! Mycket kul!
(inte en ända lugnt minut med oss) 

 

Äntlgen har även mina två brännsår på fingrarna gått bort nu! Bara lite ärr kvar!

I onsdags var ja Jessica,Niklas, Emelie och Kirre på vattufjäls bad. Det var jätte härligt att simma och bara tatt lugnt! JAg och Jesscia tog även en solning så man fick lite färg åxå!

Sedan ha det inte hänt så mycket vart välldigt lite folk nu de senaste dagarna och man ha fått gått hem tidigare villket är mycket tråkigt nu när man är här för att jobba! Men de blir ljusare tider och sportlovet kommer snart!! :p.



Idag fick jag däremot lära mig att göra drinkar och vad som blandas med vad mm. Mycket kul!!
Så får se om ja kan fixa en sedan utan att titta på fusk lappen. Ja kan nu nästan alla caffe drinkar som vi ha på Lyan!
lnscofi




jajha


Nä nu ska ja sova och hoppas på att jag är pepp för att träna imorgon innan jobbet!

Kommentarer
Postat av: Moa

Det är bra att det går bra för dig :D:D Även om det inte är världens mest smickrande bild på mig så kramar jag dig tillbaka xD

2010-01-18 @ 03:39:06
URL: http://konkon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0